چطور می تونم سفارش بدم ؟

شما خیلی راحت می تونید از طریق فرم تماس با ما ، سفارش خودتون رو برای ما ارسال کنید.

آیا می تونم یک حساب کاربری در سبک مدرن داشته باشم؟

بله چرا که نه ! شما برای اینکه بخواید از خدمات ما استفاده کنید میبایست در قسمت باشگاه مشتریان ما ثبت نام کنین.

پشتیبانی رو چطور پیدا کنم ؟

پشتیبانی خیلی راحت و سریع در دسترس شماست! اگر از مشتریان ما هستید می تونید از قسمت ارسال تیکت در باشگاه مشتریان مشکل و مسئله خودتون رو برای پیگیری سریع ارسال کنید.اما اگر صرفا جهت ثبت سفارش و یا مشاوره قبل خرید و ازینگونه موارد را می خواهید انجام دهید ؛ به برگه تماس با ما مراجعه نمایید.

پشتیبانی سبک مدرن خارج از سیستم تیکتینگ سایت هم پاسخگو هست ؟

بله ! ما برای سهولت در ارتباط مستقیم تر با شما در شبکه های اجتماعی مختلف دارای حساب کاربری هستیم که در برگه تماس با ما برای شما قابل مشاهده هست. البته توجه داشته باشید پشتیبانی رسمی وسریع فقط از طریق ارسال تیکت میسر هست و پشتیبانی در شبکه های اجتماعی هیچ مسئولیتی درقبال تاخیر درپاسخگویی مشکلات شما نخواهد داشت.

گارانتی شامل چه محصولات و خدماتی میشه ؟

گارانتی سبک مدرن فقط شامل محصولاتی میشه که در قسمت فروشگاه برچسب دارای گارانتی داشته باشن ، البته خدمات طراحی اسکریپت و وبسایت های ما هم تا یکسال بعد از طراحی شامل گارانتی رفع نقص فنی میشن

چرا برای تغییر رنگ هدرسایتم گارانتی جوابگو نیست ؟

بخاطر اینکه گارانتی فقط شامل نقص فنی وبسایت شماست ، چیزی که شما میخواید تغییرات در وبسایت هست که اگر میخواید تغییراتی در وبسایت انجام بشه بصورت کامل در یک تیکت یا ارتباط مستقیم با پشتیبانی توضیح بدید تا پس از برآورد هزینه براتون انجام بشه.

آپدیت قالب وبسایت و پلاگین های وبسایتم (وردپرسی) پس چی میشه ؟

گارانتی ما شامل یکسال بروزرسانی رایگان تمامی قالب ها و پلاگین هایی هست که تیم پشتیبانی به محض رسیدن بروزرسانی جدید برای تمام مشتریان باشگاه مشتریان این بروزرسانی رو بصورت دستی انجام می دهند.بعد از گذشت یکسال هم بروزرسانی قالب و پلاگین شما در پنل کاربریتون در قسمت باشگاه مشتریان قرار میگیره تا بتونید بصورت دستی خودتون اینکارو انجام بدید.

پشتیبانی درساعات شبانه روز چطور هست؟روزهای تعطیل چطور؟

پشتیبانی از ساعت کاری ۸ صبح تا ۲۰ شب بصورت آنتایم و آنلاین با حداکثر تاخیر۵ دقیقه تا ۳ ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.پشتیبانی درساعات غیراداری و کاری هم پاسخ داده میشه اما ممکنه این تاخیر بین ۵ دقیقه تا ۸ ساعت صورت بگیره.در روزهای تعطیل هم پشتیبانی با حداکثر تاخیر ۵ دقیقه تا ۱۲ ساعت پاسخگوی شما خواهد بود.

کپی رایت سبک مدرن چیه ؟

تمام محصولات تولید شده ی اختصاصی توسط سبک مدرن و تمام وبسایت های اون شامل این قانون میشن و در صورتی که مورد سوء استفاده قرار بگیرن ، پیگردهای قانونی رو بدنبالش خواهد داشت.شرایط کپی رایت رو در برگه کپی رایت بخونید.

آیا می تونم کپی رایت سبک مدرن رو بردارم ؟

این کار فقط با پرداخت ۱۵ درصد از هزینه تمام شده پروژه میسر هست در غیراینصورت درصورتی که کپی رایت از فوتر وبسایتی حذف بشه سیستم هوشمند سبک مدرن بلافاصله با ارسال پیام تیم پشتیبانی رو مطلع میکنه . تمام خدمات پس از فروش ، پشتیبانی فنی پروژه برای کاربر خاطی غیرفعال میشه و کاربر علاوه بر اینکه پشتیبانیش بصورت کامل لغو میشه ، باید خسارت اون رو بپردازه

چرا سبک مدرن روی کپی رایت حساسیت داره ؟

محصولاتی که برای شما تولید و در اختیارشما قرار میگیره ؛ با حساسیت خاصی تولید و تهیه میشه و حاصل تلاش یک تیم و صرف کردن زمان هست. ما درکیفیت محصولات و طراحی هایی که انجام می دیم بسیار حساس هستیم و هزینه ای هم که از شما دریافت میشه بدون حق کپی رایت هست ، چراکه اگر بخواید کپی رایت ما رو حذف کنید بصورت یک فاکتور جداگانه می بایست ۱۵ درصد کل هزینه پروژه پرداخت بشه تا کپی رایت سبک مدرن رو واستون حذف کنیم.

بنابه دلایلی اشتباهی کپی رایت سبک مدرن حذف شد ، چطور برش گردونم ؟

در صورتی که کپی رایت برداشته بشه ؛ سیستم هوشمند کپی رایت تیم پشتیبانی رو آگاه می کنه ؛ تیم پشتیبانی با شما ارتباط برقرار خواهد کرد تا دلیل حذف اون روشن بشه ، در صورتی که اشتباهی از قالب حذف شد می تونید خودتون بصورت دستی از برگه کپی رایت کدهای موردنظر رو برداشته و قرار بدید در غیراینصورت تیم پشتیبانی اینکارو برای شما انجام خواهد داد.

هزینه پروژه ها و خدمات چطوری باید پرداخت کنم؟

با مراجعه به پنل کاربری شخصی تون در باشگاه مشتریان ، در قسمت فاکتور ها میتونید بصورت آنلاین هزینه هاتون رو پرداخت کنید.پرداخت ها از طریق درگاه رسمی بانک ملت ، درگاه رسمی ایران کیش یا درگاه آنلاین زرین پال صورت میگیره.

من محصول شما رو یک وبسایت دیدم ، میتونم بخرم ؟

خرید محصولات سبک مدرن فقط از طریق وبسایت رسمی خود مجموعه و وبسایت های وابسته به اون قابل قبول و دارای گارانتی هست در غیر اینصورت شامل گارانتی و پشتیبانی نخواهد بود و در صورت مشاهده تحت پیگردقانونی هم قرار خواهد گرفت.شرایط خدمات رو میتونید از برگه قوانین و شرایط خدمات مطالعه کنید.

خدمات مجاز و تایید شده ی سبک مدرن رو از کجا بدونم چی هستن ؟

می تونید با مراجعه به برگه ی شرایط خدمات ، در پایین برگه وبسایت های تایید شده رو ببینید

من از سرویس میزبانی سبک مدرن استفاده کردم ولی رضایت نداشتم ، پس گرفته می شه؟

بله ! اگر شما به هردلیلی حداکثر تا ۷ روز بعد از اینکه از سرویس خریداری شده تون رضایتی نداشتید میتونید درخواست لغو سرویس و عودت وجه بدید

من چندین بار محصولاتی رو از شما خریدم ، تخفیف هم دارین برای کارهای بعدی ؟

بله قطعا ! ما برای احترام به حقوق شما عزیزان بعد از اینکه از خدمات ما استفاده کردید در پروژه های بعدی به شما از۵ تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه هدیه می دیم.

به جهت سهولت در امور ، سوالات پرتکراری که بیشتر پرسیده شده اند را برای شما در این جا قرار داده ایم.لطفا در صورتی که سوالی دارید که در این قسمت موجود نیست ، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.